نمایشگاه دام و طیور تهران 99

نمایشگاه دام و طیور تهران ۹۹ - گزارش و تصویر

۵ تا ۸ مهرماه ۱۳۹۹

محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

نوزدهمین نمایشگاه دام و طیور تهران از تاریخ پنج تا هشت مهرماه نود و نه، به عنوان یکی از ضعیف ترین دوره های این نمایشگاه، به کار خود پایان داد. یکی

از بزرگترین نمایشگاه های تخصصی تهران که سال گذشته با بیش از سیصد شرکت و ظرفیت ده سالن برگزار شده بود، امسال به حدود صد شرکت و سه سالن قناعت کرد. پر نشدن کامل همین سه سالن و جای خالی بازدید کنندگان بیشتر از هر چیز دیگر به چشم می آمد.
اینکه در این شرایط اقتصادی و اوضاع خطرناک کرونا، تصمیم گرفته میشود با رعایت پروتکل های بهداشتی نمایشگاه برگزار شود تا کمکی به گردش چرخ صنعت باشد قابل تقدیر است، اینکه تدابیری در نظر گرفته شد که فقط بازدید کنندگان متخصص از نمایشگاه دیدن کنند نیز اقدام مثبتی است اما عدم اطلاع رسانی به فعالان صنعت و بی اطلاعی درصد بالای آنها، از برگزاری چنین نمایشگاهی، جای سوال دارد.

نمایشگاهی که ابتدا قرار بود در مردادماه برپا شود پس از کنسل شدن و تغییر تاریخ در زمان کوتاهی برنامه ریزی، ثبت نام و برگزار شد. ماهیت نمایشگاه برپایه بازدیدکنندگان آن شکل میگیرد، اصل مهمی که امسال کمترین اهمیت به آن داده شد.
اکثر برندهای معتبر صنعت حضور نداشتند، بیشتر شرکت ها را تولیدکنندگان تجهیزات مرغداری و دامداری تشکیل میدادند، تعداد شرکت های دارویی بسیار اندک، حضور بازدیدکنندگان کمرنگ و نارضایتی مشارکت کنندگان پررنگ بود.

پیک دامپرور

غرفه پیک دامپرور، در سالن سی و هشت، طبق روال و البته ساختاری متفاوت، رسالت اطلاع رسانی خود را به انجام رساند و به نسبت تعداد بازدیدکنندگان نمایشگاه، استقبال قابل قبولی از آن صورت گرفت. امیدواریم سایه شوم کرونا و شرایط سخت اقتصادی هرچه سریعتر از کشور ما برداشته شده و در دوره های بعدی شاهد برپایی نمایشگاهی پررونق باشیم.

اگر تمایل دارین مطالب جدید برایتان ایمیل شود اشتراک الکترونیکی پیک دامپرور را فعال نمائید.

همچنین شما میتوانید سایر ویدئوهای جذاب را در پیج اینستاگرام پیک دامپرور دنبال نمائید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *